úterý 31. ledna 2017

Ze syslírny - shrnutí za leden 2017

Upletla jsem kapucovou šálu a návleky na ruce, materiál jsem koupila, byl to dárek a doma jsem vhodnou vlnu neměla.  Koupila jsem dvě klubíčka a toto množství nestačilo, přikoupila jsem tedy třetí a ze zbytku už pletu čelenku a chtěla bych i návleky - oboje pro sebe, danou barvu v šatníku nemám a hodí se mi ke kabátu i bundě.

Uháčkovala jsem si dvoje návleky na ruce a mám v plánu i háčkovanou kapucovou šálu pro sebe (nerada nosím čepice a letošní mrazy mne přesvědčily, že bych se měla víc chránit) :-) Materiál jsem opět koupila, chtěla jsem melír do modra a nic podobného syslírna nenabízela. 

Z materiálu ze syslírny jsem upletla čelenku pro manžela, ještě projdu zásoby a vyberu přízi na pánskou pletenou čepici, na internetu jsem viděla zajímavé vzorky. Mám připravený návod na pánský nákrčník:-) 

Plánů hodně, času málo a musím šetřit ruce, po prvním dnu pletení to bylo večer náročné, ale druhý den už ruce nebolely a nebrněly.

Při pletení jsem poslouchala audioknihu  a bylo to moc fajn:-)

1 komentář:

  1. Celkom bohatá bilancia! Mne sa najviac páči tá super pohoda pri štrikovaní a počúvaní, to mám veľmi rada!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana