středa 4. ledna 2017

YARN ALONG 2017 - 1. týden

Síla zvyku - to je příčina, proč mi to dnes nedalo a když jsem si uvědomila, že je středa:-), vzala jsem aparát a píšu příspěvek. Snad mi to vydrží celý rok:-)

V krabici na skříni už delší dobu čekají klubíčka a rozháčkovaný díl. O víkendu jsem práci vyndala, zjistila jsem, že část mám silnějším háčkem a že je to znát - tak jsem víc jak polovinu vypárala, našla vhodnější háček a udělala asi dvě řady - tak snad plánovaný "projekt" dokončím. Naštěstí jsem měla v krabici uloženou kopii vzorku, jinak bych musela vypárat všechno:-)


Hned v pondělí jsem zašla do knihovny a půjčila si knížky, které splňují podmínky Čtenářské výzvy 2017. Děj této se odehrává v Praze:-) a zajímá mne i jinak. Zatím jsem v matrikách nenašla žádného kata či pohodného, většinou to jsou sedláci, chalupníci, podruzi, kováři.....Ze zjištění, že můj několikrát praděd byl kovář, jsem měla radost, mám ráda kované věci už hodně dlouho:-)

2 komentáře:

  1. Zuzanko, to mě mrzí, že jsi musela tolik párat, to já hrozně nerada....no nožičky na méďu jsem teď taky párala několikrát než byla stejná, ale to je tím, že to dělám podle oka :-)) Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko i mne párání vždy zamrzí. U odložených věcí se mi to stává dosti pravidelně.😉..Hlavní je že máš návod. Krásný zbytek neděle. Z❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana