středa 16. září 2015

Svatební tombola

s netradičními cenami v žertovném duchu:-).

Inspirovala jsem se vyprávěním kolegyně, jejíž dcera měla před časem na svatbě malou tombolu. První seznam cen jsem měla od nich, něco málo jsem našla na internetu a zbytek jsem vymyslela za pomoci rodiny.

Pak už to bylo jednoduché, sepsala jsem seznam, vypsala přehled věcí k nakoupení. Část cen mi obstarala dcera a něco jsme kupovaly společně, občas nás inspirovala i nějaká drobnost v obchodě:-)
Nejvíc času a práce mi zabralo ozdobné balení cen do celofánu:-). Podle balíčků jsem sepsala ceny, připravila seznam pro hosty a jeden i s popisky cen pro sebe (to abych to nepopletla:-) ).

Byla to velká svatba a počet cen odpovídal množství účastníků slavnostního dne:-)

Během svatebních oslav jsme po stolech rozmístili seznamy určené pro hosty
Svatebčané si za dobrovolný příspěvek kupovali losy /použili jsme šatnové bloky/, později jsme losovali výherní čísla a rozdávali ceny. Hodně účastníků tombolu neznalo a tak všichni s napětím očekávali, co se skrývá pod názvy cen:-)

Zde máte seznam s popisem cen:
1. Selfie s novomanželským párem
2. Polibek od nevěsty
3. Tanec s ženichem
4. Balíček bankovek – papírové kapesníčky s obrázkem bankovky v hodnotě 5000Kč
5. Kutálivé překvapení – staré mince
6. Rodinný dům - prázdný domeček (ulitu) šneka 
7. Klíč ke čtyřkolovému vozidlu - žeton do nákupního vozíku 
8. Jachta v retro stylu – papírová lodička s monogramy a dnem svatby
9. Sušička na prádlo - dřevěné kolíčky a šňůra na prádlo 
10. Kus historického dřevěného nábytku – staré dřevěné ramínko
11. Mobilní klimatizace – vějíř
12. Bytový alarm - trumpetka
13. Nejnovější model notebooku – sešit s nápisem notebook
14. Velmi spolehlivá paměť – uzel na plátěném kapesníku 
15. Souprava šperků pro bussineswomen – z kancelářských sponek - náhrdelník, náramek, náušnice a prstýnek
16. Společenské šaty – 3 lískové oříšky
17. Něco zlatého – telefonní seznam Zlaté stránky
18. Třídílný cestovní set do letadla – 3 igelitové sáčky různých velikostí
19. Jídelní servis - papírové tácky a kelímky
20. Nový model minirobotu -  maličké struhadlo 
21. Obklady budoucnosti – mozaika - barevné uzávěry od lahví
22. Nepostradatelný domácí pomocník – lahev Jaru
23. Akvárium – bonbony kyselé rybičky a lahev vody
24. Cesta kolem světa –  maličký globus
25. Cesta ke štěstí - prázdná sázenka (tiket)
26. Poznávací zájezd - dvě jízdenky na MHD
27. Vyhlídkový let – Redbull
28. Let balónem – balónky
29. Romantická prohlídka zámku - visací zámek 
30. Výlet do Tater - balíček sušenek Tatranka
31. Výlet do zasněžených Alp – lahvička francovky a vata
32. Výlet do safary – těstoviny ve tvaru zvířátek 
33. Letenka na Mars – dvě tyčinky Mars
34. Jazykový kurz  - lízátko
35. Lovecká výbava - mucholapka a plácačka na mouchy
36. Ochranný oděv – pánská ochrana
37. Domácí mikroskop – maličká lupa
38. Zednické vybavení – otvírák na lahve
39. Vybavení WC – křížovky, tužka, škrabátko
40. Romantická snídaně - dva sáčky čaje, Bebe sušenky
41. Sváteční oběd – koření na svíčkovou, knedlík v prášku
42. Slavnostní romantická večeře – svíčky a polévka do hrníčku
43. Večeře v čínském stylu -  čínské nudle
44. Vůně Španělska – olivy
45. Rajské potěšení – protlak
46. Italská večeře – špagety a kečup
47. Vzpomínka na Mexiko – lupínky
48. Káva s celebritou -  sáček kávy s nalepeným obrázkem celebrity vystřiženým z časopisu
49. Luxusní bonboniéra – kostkový cukr
50. Lahev něčeho tvrdého – pet lahev naplněná kamínky
51. Něco na zub – párátka
52. Archivní víno – rozinky
53. Hra Scrabble pro začátečníky - písmenková polévka v sáčku
54. Hra Scrabble pro pokročilé – písmenková zavářka
55. 3D puzzle pro začátečníky – nakrájený rohlík
56. 3D puzzle pro pokročilé – strouhanka
57. Nejnovější originální společenská hra – smíchané luštěniny- hrách, čočka a fazole
58. Domácí mazlíček - počítačová myš
59. Hospodářské zvíře – láhev piva Kozel
60. Božský klid - špunty do uší
61. Teplo rodinného krbu - krabička zápalek
62. Osvětlení do celého bytu - čajové svíčky
63. Stojací lampa – velká svíčka
64. Záchrana v nouzi - balení toaletního papíru
65. Vzpomínka na pěkné chvíle - dvě zátky od sektu
66. Vzpomínka na dětství – krupicová kaše
67. Set pro ústní hygienu - balíček žvýkaček
68. Wellness víkend – kartáč a žínka
69. Depilace celého těla – izolepa
70. Perličková koupel – plechovka fazolí
71. Akupunktura – jehly
72. Zaručený pomocník pro snížení hmotnosti -  polévková lžíce s vyvrtaným otvorem
73. Malý pamlsek - dvě známky na dopisy
74. Sladké mámení - čokoláda
75. Sada kol – dvě plechovky coly
76. Picassova sada – pastelky a modelína
77. Košík hub – košíček a houbičky na nádobí
78. Balík dřeva na zátop – špejle
79. Originální dámský parfém – WC vůně
80. Luxusní pánský parfém – vůně do auta
81. Pirátský sen – prázdné CD
82. Materiál na šaty - knoflíky

Výtěžek tomboly jsme předali novomanželům:-) byla jsem mile překvapena vybranou částkou:-)

Podobná tombola by se dala uspořádat i na oslavě narozenin či při jiné příležitosti, např. podnikový večírek:-)

Malá poznámka:
Seznam jsem měla ve wordu s obrázkem vloženým jako vodoznak. Chtěla jsem ho přidat do příspěvku, ale nepřišla jsem na způsob jak to udělat a zachovat vodoznak. Ani změna formátu na pdf mi nepomohla. Když jsem zkusila naskenovat vytištěný seznam jako fotografii, nezobrazil se mi celý - tak mám nad čím přemýšlet a co zkoušet:-)  Zatím jsem to vyřešila fotografií seznamu a tu už vložit umím:-)

12 komentářů:

  1. Zuzko,to byla vtipná tombola, moc jsem se nasmála. M.

    OdpovědětVymazat
  2. TO JE ÚŽASNÉ!! V ŘÍJNU ŽENÍM SYNA:o))..to se vážně hodí...zítra začnu shánět:o))..Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. TO JE ÚŽASNÉ!! V ŘÍJNU ŽENÍM SYNA:o))..to se vážně hodí...zítra začnu shánět:o))..Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za inspiraci, i mne čeká v roce 2016 veselka, kde bude mraky lidí, kamarádů Luboše a Luboše.Pokud se mi podaří letět včas , a sehnat vše, bylo by to hezké překvapení.
    Díky Zuzanko, myslím, že jsi měla s tombolou úspěch! A mávám a mávám!

    OdpovědětVymazat
  5. No to nemám chybu :-)))), dlouho jsem se tak nepobavila, Kája.

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu bezva nápad :-)) Museli jste se moc dobře pobavit :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní seznam, díky moc za inspiraci :)Když sme hledali nápady na svatební tombolu, tak nám ještě pomohl i seznam nápadů tady: http://zaridakci.cz/napady-na-vtipne-ceny-do-svatebni-tomboly/. Z obou sme vybrali to, co se nám líbilo nejvíce a měli sme nezapomenutelnou tombolu =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana