neděle 3. března 2013

Háčkovaná vajíčka

Před lety jsem u jedné, téměř stoleté, paní viděla vajíčka, která ji dala její vnučka. Nápad se mi moc líbil a tak jsem si je také udělala:-). Podle vlastní fantazie jsem obháčkovala vyfouknutou skořápku, háčkovaní je zpevněno tužidlem, které použivají krajkářky na paličkovanou krajku, po zaschnutí se skořápka opatrně rozbije a otvory v háčkování odstraní. Místo stužky jsem použila hádka z domácích zásob.

 

25 komentářů:

  1. MOC KRÁSNÁ VAJÍČKA.
    PĚKNÁ PRÁCE.
    HEZKÝ VEČER PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, také přeji hezký nedělní večer a hlavně sluníčkový první březnový pracovní týden. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Ta jsou krásná,mně háčkování ze sněhurky zatím moc nejde,budu muset trénovat,až bude nějaký čas.Hezký zbytek neděle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, ze sněhurky se háčkuje hezky, už jsem zpracovávala "horší" materiál. Jednou jsem háčkovala i z nitě na šití:-), ale to už bych dělat nechtěla:-) přeji hezký příští týden a budu držet palce na tvé testy. Ahoj Zuzana

      Vymazat
  4. Zuzko, pěkná jarní práce ,vajíčka jsou něžná.M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, ač se jako člověk pracující celý rok venku,strašně těším na jaro,musím přiznat,že velikonoce nemám ráda, tak ourodu vajíček máš překrásnou.Já jsem háčkovací začátečník a na takovou nimravou prácičku se furt nějak necítím. Snad napřesrok.Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, já také Velikonoce ráda nemám. Nic na tom není, jenom se musí dávat pozor a nerozmáčknout vajíčko před dokončením, klidně to zkus třeba ze silnější příze. ahoj Zuzana

      Vymazat
  6. No já obháčkovávat kraslice, tak z nich jsou střepy ještě než dodělám první řadu:-))))
    Máš je překrásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá umíme něco jiného, já zase pokukuji po patchworku, ale už jsem si něco málo objednala. Ahoj Zuzana

      Vymazat
  7. Zuzko, u tebe to je jako v drůbežárně! Ale hezčí, o moc hezčí! Tahle vajíčka jsem viděla dělaná na nafouklém balonku, možná trochu jednoduší, nevím, ještě jsem to nezkoušela. Moc se mi líbí i ta letáková!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, na balónku jsem tvarovala koule na vánoční stromek, ale teď mne něco napadlo, tak to zkusím:-) Také jsem přemýšlela, že už letáky z jednoho nejmenovaného zahradnictví nechodí:-( Ahoj a díky za komentář. Zuzana

      Vymazat
  8. Zuzanko, vajíčka jsou krásná, obdivuji, já bych na ně neměla trpělivost.
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za milý komentík, já bych zase asi neměla trpělivost na šití....no uvidíme, už mám plán. Ahoj Zuzana

      Vymazat
  9. Dobrý den mám zajem o popis ná ti krasne vajíčka jasi uháčkovala košiček náti vajíčka ale nevím jak uháčkovat ti vajička tak moc prosim esi mi můžete poslat jak je háčkujete ná muj AnickaRacakova@seznam.cz předem děkují paní Račáková

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den,můžu požádat o zasláni návodu?Jsou opravdu moc hezká vajíčka.Email jitka.skubova@centrum.cz.Předem moc děkuji Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana