čtvrtek 19. ledna 2017

YARN ALONG 2017 - 3. týden

...bacil mne bacil....už jsem druhý týden v posteli a stále to ještě není zcela dobré. Snad se z toho dostanu, nic mne nebaví a u ničeho nevydržím. Bolel mne celý člověk a tak jsem na ruční práce skoro nesáhla. Ještě než mi bylo úplně nejhůř, začala jsem háčkovat - inspiroval mne jeden obrázek....


Cestou od lékaře jsme se zastavili v knihovně (vezl mne manžel, sama bych to nezvládla) pro jednu zamluvenou knihu. Poprosila jsem knihovnici, aby mi vybrala nějaké další knížky, tato je jedna z nich, hodí se mi do Čtenářské výzvy 2017.  

Kocour už váží 4,5 kilogramu:-)

Měla jsem problém s načtením fotografie do alba na googlu, naštěstí se mi to před chvílí podařilo.

1 komentář:

  1. Zuzanko, taky jsem dva dny ležela....mělo to tu výhodu, že jsem každý den přečetla knížku :-) No dnes jsem se musela vzchopit, zítra musím do práce :-)) Přeji ti brzké uzdravení :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana