neděle 29. ledna 2017

Clementsová Abby

je britská spisovatelka. Je i oblíbenou autorkou několika ženských románů, z nichž již dva byly přeloženy do češtiny - Setkání o Vánocích (Argo, 2015) a Zmrzlinové sedmé nebe (Argo, 2015). Abby si v zimních měsících ráda hoví na pohovce, pije čokoládu a jí perníčky. Žije v rodném Londýně se svým manželem a synem.
(text je z internetu)

Zmrzlinové sedmé nebe
Když Imogen a Anně náhle zemře babička a odkáže jim cukrárnu na pláži, jejich životy se převrátí naruby. Jenže staromilská retro cukrárna potřebuje zoufale získat zákazníky, jinak dědictví babičky Vivien zmizí nadobro. Blíží se léto a Anna s Imogen se rozhodnou, že to nevzdají a že právě jejich zmrzlinárna se dostane na mapu gurmánských zážitků na jižním pobřeží Anglie. Jenže zatímco Imogen zůstane za pultem, Anna se vydá do Itálie pochytat nejnovější trendy ve světě zmrzliny – a přitom zjistí, že práce po boku špičkových odborníků může přinést nejen nové znalosti… 
(text je z internetu)

Když jsem prosila knihovnici, aby mi vybrala několik knížek, vůbec jsem netušila, že mezi nimi bude i jedna, která začíná otázkou. Tak mám naprosto nečekaně splněn další bod do Čtenářské výzvy 2017:-)  Mám přečtených dvanáct knížek, které vyhovují stanoveným podmínkám - splněno mám tedy 60%   To je vlastně jediné pozitivum mé nemoci, ale už je lépe a zítra se zapojím do pracovního procesu:-) 

2 komentáře:

  1. Zuzanko, to jsem ráda, že už je Ti lépe! Tak hezký start po nemoci Ti přeji, snad tam na Tebe nečeká hora povinností... Měj se hezky a šetři se ještě trošičku. Mávám M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana