úterý 31. ledna 2017

Scoodies

aneb spojení kapuce a šály.  Jsem členem Knižního klubu a poslední dobou se mi těžko vybírají tituly z jednotlivých katalogů, protože beletrii nekupuji. Ze zimní nabídky jsem si nakonec koupila knížku Scoodies - pletení kapucových šál a jedním z návodů jsem se nechala inspirovat.


Použila jsem Ladu luxus, spotřeba něco málo přes dvacet dekagramů, pletací jehlice č. 5,5, vzorek je dvě oka hladce, jedno obrace, návod z knížky maličko upravený:-) Olemování je z Alize decofur , pleteno na kruhové jehlici č. 6 - střapatá příze je na dotyk příjemná, plete se z ní hůř a špatně se dá párat (zkoušela jsem na kousku a pak potřebovala vypárat a nahodit oka po celém obvodu). 

K scoodies jsem upletla i návleky na ruce, ty obrázek nemají. Pleteno na 4 jehlicích:-) není to chyba v počtu, oka jsem si rozdělila na tři krátké jehlice a čtvrtou jsem oplétala. Poradila mi to mamka a opravdu se mi takhle plete lépe:-)


Obrázek je výřez z fotografie pro yarn along 2017 z minulého týdne:-)



3 komentáře:

  1. Zuzko, kapucošála vypadá moc dobře. Posílám pozdrav. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je parádní nápad! pěkný dárek...Mávám do dálky Zuzanko

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, ta je krásná :-)), moc se ti povedla :-)) Mě se při pletení šátku, podařilo i číst knížku, to víš dlouhé řady hladce obrace :-))) Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana