neděle 1. ledna 2017

Moje čtení v roce 2016 - shrnutí

V roce jsem přečetla celkem 84 knihy. V tomto počtu nejsou zahrnuty odborné publikace třeba o genealogii, historii, paličkování.....
Vychází mi tak průměrně jeden a půl knihy na týden. V novinách jsem nedávno četla, že kdo přečte jednu knihu týdně, je považován za náruživého čtenáře - jsem tedy cca 1,5 násobek takové osoby:-)
Dvakrát jsem přečetla knihy, které splňovaly podmínky výběru do Čtenářské výzvy 2016. Díky ní jsem "objevila" další autory a tituly, které bych si asi jinak nevybrala. Od některých si půjčím i další jejich díla. 
V knihovně jsem stále v pořadníků na některé vybrané tituly, už jsem si tam přidala další k Čtenářské výzvě 2017. Tím jsem vyčerpala kapacitu pro rezervaci a budu si další muset nechat zapsat přímo v knihovně. 
Poslouchala jsem i audioknihy a ráda si půjčím další. 

Přehled všech mých, v roce 2016 přečtených, knih je uveden v seznamu u prvního příspěvku se štítkem Moje čtení v roce 2016. 

6 komentářů:

  1. Zuzanka, to ti teda gratulujem!
    Prajem ti do nasledujúceho roka rovnaké tempo čítania!
    K tomu zdravia a šťastia!

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko jsi dobrá, že to všechno zvládáš! přeji Ti, aby vše vycházelo ,jak si přeješ a dál ses mohla stále naplno věnovat svým milovaným koníčkům!!! Ve zdraví a pohodě v tom roce 2017! Mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, do nového roku hodně zdraví a radosti z knížek, tvoření a nacházení dalších předků v matrikách. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, klobouk dolů. Tolik jsem nepřečetla ani časopisů. Šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, docela mě mrzí, že si ty knížky neeviduji, ale jednu za týden snad přečtu :-) No a ty jsi vážně náruživá čtenářka :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Zuzko, smekám, já kolikrát usínám po prvním odstavci a takto vydržím i týden :-))). Stihla jsem přes svátky jednu knihu a možná zvládnu ještě jednu a pak zase začne šrumec a vydržím s jedním odstavcem :-))). V tomto roce přeji hodně zdravíčka, pohody, klidu na čtení, Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana