středa 1. února 2017

YARN ALONG 2017 - 5. týden

Dnes večer začnu číst další půjčenou knížku, kterou jsem si vybrala od Čtenářské výzvy 2017, je od severského autora.


Z materiálu zbylého od kapucové šály jsem v neděli začala plést čelenku a chtěla bych i návleky na ruce. Snad mi vydá příze:-).


Pomocník sledoval, zda pracuji s fotoaparátem správně:-)  Jen jsem odložila aparát, tak si lehl, no spíš se roztáhl, na křesle a spí a spí.....s tlapkou na dece, co kdybych mu chtěla odejít.....

A v pondělí jsem byla, letos poprvé, na kurzu paličkování. Do příštího kurzu bych chtěla dodělat rozpaličkované a uvolnit si herduli, ráda bych se naučila nový vzorek, Těším se co mi připraví lektorka:-) Jedna paní z kurzu nám nechala na zakázku udělat krásné skleněné hlavičky pro paličkované figurky pro čtyři roční období. Na internetu jsem našla i podvinky - tak jen zvládnou potřebné techniky....Mám i skleněné hlavičky pro andílky (včetně podvinků), skleněný svícen, skleněné zápichy do květináčů....
.....plánů hodně, času málo.....

A v programu, ve kterém eviduji dohledané předky a jejich příbuzné, mám aktuálně 5 580 osob.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana