pátek 3. ledna 2014

PETERS Ellis

vlastním jménem Edith Mary Pargeterová (28. září 1913 – 14. října 1995) byla anglická spisovatelka zejména historických a detektivních románů, bohemistka a překladatelka z češtiny.

Na doporučení knihovníka jsem si před lety půjčila dva detektivní příběhy s mnichem Cadfaelem. Do první knížky jsem se dlouho nemohla začíst a odložila jsem ji, po čase jsem sáhla po té druhé a přečetla ji skoro naráz. Potom už jsem postupně sháněla i další detektivky s hlavním hrdinou bratrem Cadfaelem, tak jsem si příběhy oblíbilaJ


Případy bratra Cadfaela

Případy detektiva Felse
Kdo jinému jámu kopá
Smrt a Blažená paní
Útěk čarodějky
Záhada staré hrobky
Smrtící echo
Slaměná vdova
Osudové tajemství
Pomsta
Město zlata a stínů
Smrt starožitníka

Ostatní
Figarův pohřeb
Maska smrti
Neberte stopárov
obrázek je z netu


1 komentář:

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana