sobota 18. ledna 2014

BOČEK Evžen

učil na základní škole a později se stal kastelánem na Státním zámku Milotice. Pod pseudonymem Jan Bittner napsal román Deník kastelána, další knížky vydal již pod svým jménem. Román Poslední aristokratka získal Cenu Miroslava Švandrlíka za nejlepší humoristickou knihu roku. 

Aristokratka ve varu
zavazuje na knihu Poslední aristokratka, ale klidně ji můžete přečíst první v pořadí, jako jsem to udělala já. Úsměvné příběhy rodiny, které po letech vrátili rodový zámek, dokáží při jejich čtení vyvolat i hlasitý smích, zejména u čtenářů s bohatou fantazií. Dobře jsem se pobavila a knížku mohu doporučit, stojí za přečtení. 
obrázek knížky je z netu

Poslední aristokratka
Chudý potomek šlechtického rodu se po roce 1989 vrací se svojí americkou manželkou a dcerou na vrácené rodové panství. Při čtení jejich příhod jsem se dobře bavila a někdy měla problém přestat se smát:-)

Deník kastelána
je autorova prvotina, kterou nejdříve vydal pod pseudonymem.¨
Nepřišla mi tak zábavná jako "aristokratky", ale knížka je čtivá:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana