pátek 3. ledna 2014

FRANCIS Dick


Britský profesionální žokej se po ukončení jezdecké kariéry stal sportovním novinářem a psal detektivní příběhy z dostihového prostředí.

První detektivku Dicka Francise jsem měla půjčenou od jedné známé a přečetla ji během pár hodin. Později se mi občas nějaká dostala znovu do ruky, tak jsem si postupně udělala seznam a sháněla ty, které jsem dosud nečetla. Nakonec mi chybělo několik, které neměla žádná z "mých" knihoven. Ty mi půjčila kamarádka a kolegyně, která je členkou klubu Dicka Francise a má doma všechny jeho knížky, které u nás vyšly:-) Tak mohu s klidným svědomím prohlásit, že jsem četla všechny tituly uvedené v seznamu:-)  a některé i opakovaně :-)

Oheň a bič
Poslední šance
Smrt favorita
Drahý čas
Vyšetřovací komise
Cena krve
Vysoké sázky
Stopa vede za moře (Motiv koní, Risk)
Start bez cíle (Poslední šance, Bič)
 Reflex
Hra na fanty
Hra s čísly
Živá investice
Hrozba
Sport královen (autobiografie)
Rodinná čest (Žralok a Žihadlo)
Tvrdý úder
Horké peníze
Nervy
Cílová rovinka
Bič
Návrat diplomata
V šachu
Dražby
Do černého
Souboj v letu
Risk
Motiv koní
Rozcestí
Mezi koly
Expert
Divocí koně
Kouřová clona
Žralok
Žihadlo
V nemilosti
Smrtící zkouška
Až za hrob
Noční můry
Chladná zrada
Za trest
Hurikán
Pole pro třináct
Střepy
Expert
Rozkazem

Knihy napsané společně se synem Felixem
Mrtvý dostih
Talár a dres
Vyrovnaný účet

Křížová palba

obrázek je z internetu

2 komentáře:

  1. Ja som čítala autobiografiu Sport královen a ešte jednu knihu, ale na názov si nespomeniem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je taky můj oblíbený autor všechny jsem nepřečetla, ale hodně z nich...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana