čtvrtek 22. prosince 2016

YARN ALONG 2016 - 51. týden

...zápasím o časem....když se mi podaří přečíst před usnutím dvě stránky knížky, mohu to považovat za úspěch... ani jsem včera nestihla udělat aktuální fotografii, stejně jsem ještě nedala nabít baterii a bez energie fotečku nepořídím....


...háčkování mám skoro hotové, zbývá polotovar obháčkovat, zatím přemýšlím nad vhodnou barvou, ale konečné rozhodnutí padne, až projdu zásoby v syslírně.... Plánované setkání s kamarádkou je odloženo na pozdější dobu, získala jsem tak víc času.
 
Na paličky jsem ani nesáhla....
 
Pracovníci z archivu v Zámrsku nám dali nečekaný vánoční dárek - přidali na web další zdigitalizované matriky. Jsou mezi nimi i farnosti, které potřebuji, tak budu o svátcích stahovat soubory (něco málo už mám). Bylo to milé překvapení, další zpřístupnění matriky původně avízovali na jaro 2017. Hledám však v těch nejstarších dochovaných záznamech a je tam velmi málo údajů. Mám tak radost z každého vyhledaného předka, o kterém mohu s jistotou říct, že mi "zapadá".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana