středa 14. prosince 2016

YARN ALONG 2016 - 50. týden

.....další ze zbylých půjčených knížek, už jsem ji začala před časem číst, ale pak spěchalo vrácení jiných.....tak snad už ty zbylé půjčené stihnu přečíst do konce roku....tedy v plánu to mám....


...potřebuji drobnou pozornost jako poděkování jedné dobré dušičce, vymyslela jsem si "cosi" háčkovaného.....našla v "chytrém" sešitu jeden ze zapsaných návodů, vyhledala vhodné klubíčko v syslírně .....a část už je hotová:-)

Na herduli mám rozpaličkovanou vánoční dekoraci.....Proti pletení a háčkovaní přibývá paličkování velmi zvolna. Dost času zabírá navinutí příze na paličky, při práci se neustále zapichují špendlíčky, použití háčku při připojování nebo vkládání korálku je také poněkud složitější. Možná to je tím, že nemám dostatečnou praxi. Opět to je problém nedostatku "volného" času....

Dárek do Vánoční výměny 2016 jsem poslala, fotografie mám připravené a čekám na zprávu, že balíček byl převzatý a rozbalený.....

Musím se podívat, kam se mi schoval kocourek a asi půjdu spát.....

6 komentářů:

  1. Ty jsi rychlík Zuzanko, píšemš spolu o tom překvapení a ono už se háčkuje!Kdepak byl zašitý kocourek? Měj se krásně, odpočin si o víkendu z práce,co nejvíc to půjde! Mávám do dálky M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebovala jsem vše stihnout v určitém termínu - stejně se mi to nepovedlo....Kocour se umí krásně zašívat a pokud nechce, mám občas problém ho nalézt. Také mávám do dálky.

      Vymazat
  2. Zuzanko ty toho stíháš. Vlna vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě mám pocit, že nestíhám vůbec nic. Vlna byla před lety dělaná na zakázku, asi jsem si zdědila a potřebuji ji zpracovat aby uvolnila místo.

      Vymazat
  3. Zuzanko, tak Veronicu Stallwood mám taky moc ráda :-) Musím přes víkend taky máknout a poslat oplátku za balíčky, co se mi tento víkend sešly :-) Není to jednoduché vymyslet něco pro někoho, kdo je šikovnější než já :-)) Přeji ti krásný poslední adventní víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...to znám, co vymyslet je někdy největší problém...ale drátovaný dárek udělá radost určitě a moc se mi líbí háčkovaná hlava skřítka....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana