středa 7. prosince 2016

YARN ALONG 2016 - 49. týden

....na plánované dokončení posledních pletených a háčkovaných věcí nedošlo, měla jsem úplně jinou práci a čas mi utíká čím dál rychleji. Mám skoro hotový dárek do Vánoční výměny 2016, zbývá mi vše zkompletovat. Dnes jsem v autě cestou domů dostala nápad a chtěla bych zkusit.....ale to bude překvapení, proto víc neprozradím. Jenom potřebuji některý den přijet domů ještě za světla:-)


V minulém týdnu jsem si "hrála" si s dárkem, používám háček číslo 16, pro představu jsem ho vyfotografovala se špendlíkem....jenom potřebný čas jsem nějak neodhadla správně.....



Ani na čtení nezbývalo, chodím spát o dost později a přečtu pár vět, ani nemohu napsat že stránek.řádků, Po  chvilce zjistím, že přečtu řádek a že vůbec nevím, o čem jsem četla - tak raději zhasnu - stejně se mi nechce ráno vstávat....

V programu, kde eviduji dohledané osoby z matrik, už mám víc jak pět tisíc osob - u všech jsem viděla alespoň jeden ze záznamů, tj. narození, oddání nebo úmrtí.....a všichni jsou v příbuzenském stavu k mojí osobě....

1 komentář:

  1. Zuzanko, já už jsem dárek do výměny poslala, ale dalo mi to zabrat a moc spokojená jsem nebyla...obdarovávaná asi taky néé, protože se mi ještě neozvala a to jsem ho posílala v pondělí a vlastně za humna :-)) Krásný adventní čas :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana