středa 30. listopadu 2016

YARN ALONG 2016 - 48. týden

...máme tu poslední listopadovou středu roku 2016....

Na dokončení čekají čtyři poslední projekty (musím zatahat konečky přízí a přišít knoflíčky), mám v plánu zpracovat i zbylé metry příze.....stihla jsem si napsat koncepty příspěvků, tak už pak jenom vložit fotografie a zveřejnit:-)


... také přemýšlím, jakou další přízi si vyberu ze syslírny a jak ji zpracuji..... nebo zda "opráším" pletení zeleného svetru.....

Mám od dcery půjčené knížečky  M. M. Cabicara - na přečtení čeká poslední z nich. Velmi se nad jejich stránkami bavím......pokud máte zájem, dá se něco občas najít i na internetu.....
Snížila jsem počet půjčených a nepřečtených knih, na nočním stolku čekají pouhé čtyři:-) 

Podařilo se mi vyrušit kocoura při péči o kožíšek....má v oblibě zabrat nejméně vhodné místo a klidně si lehne na časopis či tištěný návod, nevadí mu ani euroobal....



....když jsem na něho zavolala, zvedl hlavu, krátce se na mě podíval a pokračoval v olizování.....
Velmi se mu líbí adventní výzdoba, myslí si, že má nové hračky, už mi rozkousal dekorativní větvičku.....tak budeme mít letos stromeček raději bez skleněných ozdob....
Stále si ještě nezvykl na paličkování, háčkovat či plést se už s kotětem dá.....

1 komentář:

  1. Zuzanko, to rozmýšlení, co nového začít tvořit, to mám taky ráda :-) Na zítra jsem sbalila do vlaku přízi na ponožky pro mamku, tak jsem zvědavá kolik toho stihnu uplést :-) Přeji krásný a klidný advent :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana