čtvrtek 10. listopadu 2016

YARN ALONG 2016 - 45. týden

...zase mi ten týden utekl nějak moc rychle. "Hnědé pletení" musím dokončit, zbývají začistit konce příze a přišít knoflíky, potom napíšu samostatný příspěvek.

Humoristický román Vlastimila Vondrušky za současnosti se čte dobře a hlavně se při jeho čtení dobře bavím.....
Vytáhla jsem další klubíčko ze syslírny a začala plést....(vybrala jsem něco jednoduchého u čeho nemusím přemýšlet a mohu zabavit ruce při sledování televize, když už se na ni občas podívám)


...jenom jsem si nechala pletení na křesle a Bonie mi "pomáhal"....


... příze se mu zdála příliš silná:-) a prý mám začít znovu....už jsem tak učinila, vadil by mi uzlík navázané příze hned na samém začátku.... Opět jsem dostala ponaučení, že nemohu nechat nic v dosahu zoubků a drápků našeho malého dareby:-) No malého?! - ještě mu není půl roku a naposledy vážil 3 700 g:-) tak moc malý není:-)

Mám i rozpaličkováno - obrázek bude příště:-)

2 komentáře:

  1. Bonie je šikulka, ještě že to nedopletl za Tebe! Moc Tě zdravím Zuzanko do dálky. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, takovou pomocnici tu mám taky :-) :-)Ale je teda asi oproti vašemu podvyživená :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana