středa 2. listopadu 2016

YARN ALONG 2016 - 44. týden

Předchozí háčkovací projekt je dokončen:-) a teď už zbývá ho vyfotografovat. Snad někdy přijedu domů za denního světla....
Ze syslírny jsem vytáhla klubíčka a pustila se do pletení. Ani nevím, co je to za materiál a kdo mi ho daroval:-)  Kocour usnul na křesle tak tvrdě, že jsem si z něho mohla udělat odkládací plochu a ani se nepohnul:-)


Z knihovny mám půjčenou knížku od Zdeny Procházkové a dá se číst.....

Takhle mi Bonie "okupuje" křeslo, notebook a na chvíli odložené podklady k bádání....


....skutečně bez pohybu a jakékoliv reakce....


....notebook jsem mu sebrala, otočil se na druhý bok a spí dál. Až půjdu do postele, bude si chtít hrát. Nejspíš je utahaný, byl celé odpoledne venku a v garáži s manželem, dnes tu fouká vítr a je docela chladno. Opět se vyplnilo, že do Dušiček minimálně jeden den mrzne. Letos to bylo v noci z neděle na pondělí 31. 10. 2016. Měla jsem venku ještě nějaké květiny a stihla jsem je uklidit:-)

Na paličkování jsem se učila malou dírku v polohodu....


...zpracovávám zbytky materiálu navinuté na paličkách, někdy musím nit nastavit a je tam uzlík - na cvičnou práci mi to nevadí....

Mám několik podvinků na vánoční ozdoby, snad něco stihnu upaličkovat:-)

3 komentáře:

  1. Ten je kouzelný, to ti moji málokdy takhle tvrdě usnou. Stačí abych se zvedla a šla si pro něco na zub, už slyším tapat 4x2 tapinky za mnou. Měj se krásně Zuzanko, i tady už k ránu mrzlo. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, s kocourkem si to doma prima užíváte. A koukám, že ses vrátila k paličkování. Tleskám. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, tak to taky neznám, aby u nás takhle tvrdě kočandy spaly :-)) Moc se těším až nám to poslední háčkování ukážeš :-)) A paličkování, na to se taky těším jaké ozdobičky vytvoříš :-)
    Krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana