středa 23. listopadu 2016

YARN ALONG 2016 - 47. týden

....zase mi ten týden utekl nějak moc rychle.....
Ráno jsem dočetla knížku (měla jsem dnes dovolenou) a zbývá mi jich půjčených pět - vybrala jsem si detektivku....


Kateřinu plus jsem měla původně na něco jiného, chtěla jsem ji kombinovat s jednobarevnou Kateřinou. Výsledek se mi nelíbil, došlo na párání a vybrala jsem na netu návod, snad mi budou tři klubíčka stačit....i z té jednobarevné mám rozháčkováno:-)

Našemu kotěti dnes chybělo do čtyř kilogramů několik málo gramů, myslím si, že o víkendu už bude mít víc....teď mi tu na druhém křesle chrápe, odpoledne byl s manželem venku, zryli společně záhon pro česnek - prý "lovil" žižaly:-)

Udělala jsem si věneček na vchodové dveře. Využila jsem bílou přízi Chostilanu (co jinak s ní) a omotala jsem polystyrenový základ, ten jsem jednoduše dozdobila - zvolila jsem vínovou a zlatou barevnost. Mám takový nápad na dozdobení polystyrenového kuželu - stromku ....to bych mohla zvládnou upaličkovat......

3 komentáře:

  1. Zuzanko, tuhle knižku mám ráda :) Taky se moc těším na tvoje tvoření ;) Měj se moc hezky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, už se těším na paličkování. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana