čtvrtek 1. května 2014

Tusal 2014 - stav dne 29. 4. 2014

V pondělí večer si můj notebook vzal dovolenou a přestal komunikovat. :-( Nepodařilo se mi ho přesvědčit k další spolupráci a tak je v "lázních" u odborníků. Doufám, že s mi brzo vrátí a v plné síle:-) Fotografie na tusal jsou ze správného dne, tj. 29. 4., pouze příspěvek je psán později, dcera mi půjčila notebook svůj. Má na něm jiné programy a tak se znovu učím:-)
 

Jak jsem psala minule, skleničku jsem vysypala a začínala s prázdnou. Hodně jsem háčkovala a chvíli pletla, na šití opět nedošlo, jenom jsem si připravila k ušití povlečení, dostala jsem krásný materiál od kamarádky a ráda ho využiju.


Háčkovala jsem šátek, berušku, pouzdra na kapesníčky ze zbytků, tak je sklenička skoro plná. Jeden šátek jsem si upletla, ještě ho musím vyfotografovat a napsat popis, dokud si pamatuji postup pletení:-)
 
 
Vybrala jsem další zbytky přízí a opět háčkuji :-)
 
 
Přeji všem hezké květnové dny. ahoj Zuzana

4 komentáře:

  1. Zuzi, tak to já jsem s počítačem za vodou. Můj syn se tím živí. Nedávno mi likvidoval zavirování, tam toho bylo.......Už se těším až tu předvedeš svůj nový šátek.
    P.S: malá prosba (nic ve zlém) prosím, prosím, oslovuj mě raději třeba Mili. Díky moc a nezlob se (mám na to špatné vzpomínky, víš?)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak nám ty počítače nebo internety zlobí! Moc se těším na šátek, háčkovaný nebo pletený, vše od Tebe je hezké. mávám a mávám! Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. zuzko, to jsi opravdu byla pilná jako včelička :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana