sobota 1. března 2014

Věneček s háčkovanými narciskami

Minulý víkend jsem na různých místech na netu viděla háčkované narcisky. Před lety jsem je už dělala a tak jsem si našla zbytky příze a pustila se do "práce". Nenašla jsem žádnou vhodnou zelenou a tak jsem přemýšlela, co s uháčkovanými květy. V týdnu jsem si koupila zelenou stužku a omotala jí polystyrénový věneček /spotřebovala jsem deset metrů, šíře dva centimetry/. Květy jsou přišpendleny a určitě později vymyslím i další variantu dekorování.


Věneček jsem připevnila z vnitřní strany vchodových dveří, ale fotografie jsou moc tmavé a tak jsem věneček sundala a fotografovala jsem ho položený na stolku ve verandě.


Z vnější strany dveří je "vítací" věneček se sezónní dekorací.

Zpracovala jsem ta nejmenší klubíčka zbylého materiálu a mám z toho radost. Navíc narcisky patří k mým oblíbeným květinám, nejraději mám ty bílé.





Koupila jsem i klubíčko zelené příze na lístečky a stonky, nechala jsem si stranou pět květů, plánuji z nich kytičku do vázičky.

Zde je jedna z narcisek z dřívější doby, vlastně mohu napsat z minulého století:-).


A ve verandě jsou na stolku i "živé" narcisky.


Hezký sobotní večer. Zuzana

7 komentářů:

  1. Ten věneček je úplně úžasný :-)) Jsi pilná jako včelička, tolik jsi toho už letos stihla :-)) Šátek taky vypadá kouzelně :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná práce Zuzko, věneček je moc pěkný a narcisky září jako sluníčka. Jsi šikulka! Mávám za vodu s jehlicema v rukou ! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Piękny wianuszek ! Śliczne wyszydełkowałaś narcyzy.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko, ten je tedy parádní! Moc se ti povedly i ty myšky...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný jarní věneček! Narcisky mám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný venček. Jar sa už nemusí báť prísť. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana