čtvrtek 27. března 2014

VANDENBERG Philipp

píše literaturu faktu a historické romány. Jako bývalý student klášterní školy má dobré znalosti církevních dějin a získal přezdívku "otec vatikánského trilleru".

Kejklířova žena
Novicka Magdaléna uteče z kláštera a potká skupinu kejklířů Velkého  Rudolfa. Připojí se k nim a později s Rudolfem začne žít a lépe ho poznávat, známý provazochodec však spadne a zabije se. Byla to nešťastná náhoda nebo ho někdo zabil? Jaká tajemství Rudolfo skrýval?
Musím se přiznat, že mi chvíli trvalo, než jsem se do knížky začetla. Později mě děj tak strhl, že jsem se nemohla od čtení odtrhnout:-) a určitě si půjčím i jiné knížky uvedeného autora.

Romány:
Sixtinské spiknutí
Páté evangelium
Koperníkova kletba 
Odlévač zrcadel
Zelený skarabeus
Král z Luxoru
Hetéra
Gladiátor
Pompejan
Purpurové stíny
Akce Farao
Akta Golgata
Zapomenutý pergamen
Faraonka
Osmý hřích

Literatura faktu:
Zapomenutý faraon
Kletba faraonů
Tajemství věštíren
Zapomenutá Hellas
Skrytí vládci
Ramses Veliký

2 komentáře:

  1. Zuzi, Vandenberg je jedním z mým nejoblíbenějších autorů. Doporučuji "Páté evangelium" a "Sixtinské spiknutí" ... nemohla jsem se od nich odtrhnout ;)
    Děkuji za připomínku!

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna mám rozečteného Odlévače zrcadel a nějak se nemohu chytnout, ač jsem již od tohoto spisovatele díla četla.... ale já to prorazím :o)). Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana