sobota 1. března 2014

Dodělávky 2014 - shrnutí za leden a únor

Když už jsem se dala do bilancování, přidávám i shrnutí akce či svého závazku Dodělávky 2014. Díky nahlédnutí do příspěvků na blogu mám tentokrát přehled:-) V lednu se mi podařilo dokončit či zpracovat pět různých věcí, v únoru jsem se dostala na číslo šest. Některé zabraly minimum času, jindy se jednalo o časově náročnější projekt. Kdo sleduje můj blog pravidelně, možná si říká, že neumím počítat:-) Na základě výzvy od Karolínky jsme společně s Marcelkou pletly šátek, ale příspěvek jsem ještě nenapsala, právě ho totiž vypínám.


V únoru jsem ještě pokračovala či pracovala na dvou dalších projektech a předpokládám, že je dokončím tak během týdne. Stejně mám doma ještě materiálu a v hlavě plánů tolik, že to nedokážu zpracovat ani za celý rok:-)

Hezký zbytek soboty přeje Zuzana

3 komentáře:

  1. Čtu .... ale příspěvek jsem ještě nenapsala, právě ho totiž vypínám. .... v ten moment jsem se zasekla a přemýšlela, jak a proč vypínáš příspěvek ..... no jo, dlouhé vedení:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. tak v té bílé vypadá moc hezky :) a jste moc šikovná - dneska nějak nestíhám sledovat ty vaše nové příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, tetelím se blahem. Můžu i ten Tvůj přidat k sobě?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana