sobota 8. června 2013

Že by?

Že by byl digitální fotoaparát nakonec můj kamarád? Jak zjišťuji, postupně se jím pomalu stává. Včera si ho syn vzal s sebou na oslavu a já si uvědomila, že mi dokonce chybí :-). 
Ve čtvrtek u nás mimořádně nepršelo a tak jsem po příjezdu z práce vyhlásila boj plevelům. Poslední dobou vyhrávají, využívají deštivého počasí a situace, že se nedá jít na zahradu či zahrádku. Abych stále jen "nebojovala", došla jsem si pro fotoaparát a zkusila udělat několik snímků. Jak už začíná být pravidlem, v nejlepším došla fotoaparátu energie, budu muset přikoupit ještě jednu baterii.

Poupátka modrého plaménku /clematisu/

 

Rozkvétající pustoryl


Poupě okrasného máku


Odkvétající červená pivoňka, ještě máme růžovofialovou a růžovou, které teprve rozkvetou. Také jsem zjistila, že soused má bílou., tak si o ni na podzim poprosím.




A na závěr šneček - cestovatel.  Z kapradí si udělal "schody do nebe" a vylezl až do výšky cca jednoho metru. Nebo se chtěl pohoupat ve větru?

Přeji všem hezký a klidný víkend. Jdu zjistit, jak dopadl pokus o sušení sena a pustím se do dalšího boje s plevelem. Zuzana

6 komentářů:

  1. Zuzko krásný víkend přeji !Já budu až navečer, jdu chytat vitamín D,v Irsku je pařák!Azurová obloha ,tak jdu hlídat jedno dítě a psa,mají zahradu,na zahradě deku!Hurá !Moc se těším,bude to asi po třech letech,možná se i opálím!A taky jim uvařit koprovku,co dnes pracující mám od dítka neumí.Už mi psala na skypu ,jak se na ni těší!A ty fotky máš opravdu čím dál lepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko,
    krásně ti zahrádka kvete :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tu bílou bych prosila taky ;-).... dík ...a na oplátku bude libeček ...
    pa pa ... Froggie
    P.S. a nepotkalas někde dicentra spectabilis? bych ji chtěla přidat na zahrádku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potkala - bílou i červenou:-) v Zahradě v N., ale zkusím, zda ji nemá někdo doma a zda by se o ni nepodělil:-)

      Vymazat
  4. Děkuji všem za milé komentáře a jsem ráda, že vidíte moji snahu zvládnout velké tajemství fotografování:-)
    Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana