středa 19. června 2013

Opět na "lovu"

Nemám ráda velké teplo a současné počasí mi způsobuje větší únavu. V práci mi do oken "pere" sluníčko a chladněji nemáme ani doma. V noci špatně spím a když uděláme průvan, začnou mne bolet záda. Na zahradě máme venkovní sprchu a tak jsem  pod ní, po návratu domů, hledala trochu osvěžení. Na chvíli jsem si sedla na dvorku do křesla a vzala si k ruce fotoaparát. Tentokrát se mi podařil i úlovek:-)


Pak jsem trochu zariskovala, mám totiž alergii na včelí žihadlo.






Někde v okolí zahrádky před domem hnízdí sýkorky, zatím se mi nepodařilo dostat se blíž, tak jsem musela použít zoom a výřez z fotografie.



Jdu ven zalít květiny a sesbírat jahody, snad nebudou otravovat komáři jako včera.  Hezký večer Zuzana

2 komentáře:

  1. Zuzko to nebe má tak úžasně modrou barvu!A včelička ,jak mává těmi křídly,no super,máš z fotek radost,že?Sýkorka je krásná,jen se jí dotknout...dobře Ty!Ahoj a hezký večer.Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Teda tobě to už jde Zuzi, ta včela je parádní, jak mává křidélky:-))
    V průvanu mě taky chytaj záda. Tak mám všude otevřený okna a zavřený dveře do pokojů:-)) Když jdu na zahradu, dveře otevřu a průvan vzduch vyčistí:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana