pondělí 17. června 2013

Háčkovaná zelenkavá halenka

Jedna z mých oblíbených halenek na dovolenou. Už před xx lety jsem si ji uháčkovala ze zbytků příze Poly, materiál jsem sháněla kde se dalo a použila jsem tři různé odstíny. Vzorek na motivky  jsem viděla v nějakém časopisu, po těch letech už netuším, který to byl.


Jednotlivé šestiúhelníky jsou přiháčkovány v poslední řadě k vedlejšímu. 


Boční napojení motivků.




Spodní řada a obháčkování je maličko jiným odstínem příze. 


Hezký týden a na zítra jsem připravila jednu ze svých pletených letních halenek.  Zuzana

10 komentářů:

  1. Pááni .... a že tě na dovolené obletují všechny ženy a ptají se kdes jí sehnala?:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je dělala v době, kdy jsme jezdili do Itálie a tak se mohl ptát kdo a na co chtěl.... Naše zahraniční výjezdy daly podnět k tomu, že jsem se později začala učit anglicky a nedávno si "oprášila" i ruštinu. Dnes mám pocit, že zase nic nevím.....

      Vymazat
  2. Moc zajímavý vzorek halenky i barva je pěkná. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A i před těmi lety jsem byla in - stejně jako letos, kdy se nosí podobné barvy (ale spíš to bylo tím, že Poly neměla velký výběr barev)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky - mám ještě jednu, tu jsem nosila i do práce - tak ji někdy "zvěčním" do digitální podoby.

      Vymazat
  4. Odstínování je na té halence zajímavé,působí na mne "k moři" jako ušitá,vlastně uháčkovaná!Musela dát dost práce,je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skutečně ze zbytků a byla jsem ráda, že jsem u mamky našla letité klubíčko a halenku doháčkovala. Pracná nebyla, jsou to jenom dlouhé sloupky a háčkování šlo rychle. Příze Poly je fajn a v posledních letech vyrábějí i další odstíny.

      Vymazat
  5. Tak taketo hackovanie by som ja nezvladla kde sa spajaju kusky, preto klobuk dole...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nellie, připojování motivků je o hodně lehčí, než když sešíváš třeba svetr. ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana