pondělí 25. září 2017

Dračí křídlo...

... to byl, pokud se dobře pamatuji, anglický název háčkovaného šátku. I jeho rozkres jsem před několika lety našla na internetu a uložila do paměti svého počítače. Musím se přiznat, že v této elektronické "syslírně"  toho mám ještě hodně:-). Letos v lednu jsem "objevila" možnosti pinterestu....a to bych musela žít minimálně tisíc let a pak bych možná stačila všechny nápady a inspirace zrealizovat :-)

Příze Kateřina plus, spotřeba tři klubíčka, háček číslo 4.




Ze zbytku jsem uháčkovala dva ozdobné knoflíky na případné sepnutí. Jeden je velmi zjednodušený návod na střapatou kytičku. Druhý je háčkované kolečko a původně jsem ho chtěla vyplnit obyčejných knoflíkem, ale neměla jsem tak velký, použila jsem tedy záclonový kroužek a mám tak dokonalý kruh a háčkovaný knoflík je velmi lehoučký.  Oba "knoflíky" mají ze zadní strany přišitý knoflík a jeho pomocí se mohou umístit na libovolné místo háčkovaného šátku.



Velikost knoflíku je zvolena tak, aby prošel mezi uháčkovanými sloupky. Na obrázcích je šátek sepnutý, fotografie jsou z mobilu.

5 komentářů:

  1. Teda Zuzanko, koukám, že jsi připravená a vybavená na podzimní a zimní plískanice :-)) Pěkné kousky jsi napletla a naháčkovala :-)) Přeji ti hezké dny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko nádherný kousek jsi si uháčkovala..A ten název se mi také moc líbí.Ty knoflíky jsou bezva nápad..Jo jo Pinterest, studnice nápadů.Jen toho času je na ně málo😉.. Měj se moc krásně,pa Z ❤

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji, až se červenám....pletla a háčkovala jsem už vloni, dokonce jsem napsala i koncepty příspěvků, vázla to na fotografiích

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko moc dobrý nápad s knoflíky a šátky se mi líbí všechny tři. Jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, vzorná příprava na zimu. Jeden kousek hezčí než druhý!
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana