středa 19. října 2016

YARN ALONG 2016 - 42. týden

...stejná knížka, stejné háčkování - bylo toho v týdnu hodně a času málo....


....musela jsem dvě řady vypárat, vloudila se mi tam chybička....i to se stává:-) raději pářu než vědět o chybě. Navázala jsem poslední klubíčko - musela jsem ho celé přemotat - nejprve mi ho "upravil" kocour, tak jsem rozmotávala cuchaninu, pak jsem potřebovala druhý konec klubka, aby mi barvy navazovaly.....zabralo mi to docela dost času.....


Takhle to dopadne, když si nechám na křesle notebook a na něj položím háčkování....

Bonifácovi bylo v týdnu pět měsíců, ten den vážil 3200 gramů, ještě ho příležitostně změřím, ale křeslo dokáže zabrat celé:-)



a jedna fotografii bez blesku, barva kožíšku odpovídá skutečnosti:-)


už to začíná být "pan kocour"...a paličkovat se s ním zatím nedá - lákají ho paličky jak klapají o sebe.....také má tendenci vytahovat špendlíčky....


3 komentáře:

  1. Bonifác je boží a ta barva kožíšku je úžasná Zuzanko. A nestrádá, jak je vidět, má se u Vás moooc dobře, už je to macek! Háčkování pěkně přibývá, zajímavé klubko! Mávám a mávám M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, háčkování je moc pěkné. Kocourek roste jako z vody. Ale spíš to bude dobré papáníčko a granulky. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kočky! Přijdou vždycky, že?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana