středa 12. října 2016

YARN ALONG 2016 - 41. týden

...snažím se dohánět resty....ale den mi tak rychle uteče.....

přiháčkovala jsem další řady a pomalu budu mít zpracované druhé klubíčko a třetí, tj. poslední, čeká:-)


....opět se mi sešly knížky, objednané v knihovně před delší dobou - vypadá to na čtenářský maraton....

Paličkování bylo fajn, jen ten čas.....

Kocourek roste, v pátek mám v plánu ho zvážit, bude mu pět měsíců.

V programu, kde si zapisuji dohledané příbuzné, se mi zobrazily shody s jinými badateli. Několika jsem napsala a jeden pán mi odpověděl - skutečně máme společného předka - manželova praprapradědečka:-)

2 komentáře:

  1. Zuzanko, taky se to na mě všechno nějak valí :-)) Tuhle knížku neznám :-) A panečku, najdeš spoustu nových příbuzných :D Krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělé, že se Ti pán ozval! Jsi báječná, máš můj obdiv. A kocourek určitě poporostl, musí se mít přece u Vás moc dobře. A na výsledek háčkování se těším. mávám do dálky Zuzanko, měj se fajn. Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana