středa 30. března 2016

YARN ALONG 2016 - 13. týden

...na skoro nekonečném svetru moc řad nepřibylo - nezbýval čas a nebyla chuť do pletení:-(, prodloužený sváteční víkend jsem si užívala jinak:-) a víc než dobře:-)
 

.....knížku Poslední případ jsem odložila a snažím se rychle přečíst Pátou ženu, je na ni v knihovně rezervace od dalšího zájemce:-) - a ani na čtení moc času nebylo......

V pondělí kurz paličkování nebyl, začala jsem sama druhý pruh růžové půdice, zpracovávám zbylou přízi navinutou na paličkách.....

 
.... využila jsem cvičný podvinek z jedné knížky o paličkování a trénovala pláténko do oblouků....
 


..... srdíčko čeká na natužení....mám se ještě co učit....jen ten čas....

Jedna dobrá duše mi poskytla matriky ze tří farností, které ještě nejsou ke stažení na internetu.....a tak jsem hodně času věnovala pátrání....bohužel, ve "vytoužené" obci žila jenom jedna generace předků a tak marně hledám další údaje v okolních farnostech....většinou je jedná o  první polovinu 18. století a údajů v matričních zápisech je velmi málo.....v několika větvích mám záznamy o narození dětí a nedaří se mi najít svatbu rodičů a tak neznám jména prarodičů:-(

...a nebyla jsem v uplynulém týdnu v knihkupectví ani v galanterii:-)

1 komentář:

  1. Zuzanko, však ty svetr dokončíš :-)) Mankella mám moc ráda, Pátou ženu mám dokonce v mobilu, četla jsem ji loni o dovolené :-)) A srdíčko je nádherné, jsi moc šikovná :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana