středa 17. února 2016

YARN ALONG 2016 - 7. týden

.... čas mi poslední dobou utíká čím dál rychleji .....a na zelený svetr či vestu v minulém týdnu vůbec nedošlo:-(

Upletla jsem druhý bílošedý nákrčník ze střapaté příze, který bude darován, ale nejdřív musím uplést druhý černý, potřebuji je předat společně:-). Svůj černý už mám hotový a z dalších dvou klubíček pletu šálu:-)


Příze je střapatá a hůř se s ní pracuje, sice jsem si trošku zvykla, ale stejně to není ono....tak budu ráda, že dopletu šálu a pak ještě nákrčník na kruhové jehlici.....a pokud nějakou dobu vydrží počasí, jako bylo dnes, tak nákrčník i šálu ještě užiji:-)

Po Skále jsem stihla přečíst Syna autora Jo Nesbo a hned jsem knížku vrátila - měla jsem to štěstí, že se mi dostala do ruky úplně nová knížka a já byla jejím prvním čtenářem:-) a četla se moc hezky....ze začátku mi maličko chyběl Harry Hole, ale i "nový" komisař byl docela zajímavě napsaný - pokračování s ním však nebude, v závěru byl zastřelen. Zaučoval novou mladou kolegyni - kdo ví, co autor v budoucnosti napíše:-)
 
Čtu knížku Hrdý Budžes od Ireny Douskové, vybrala jsem si ji z tipů do Čtenářské výzvy 2016.......a v týdnu jsem si z knihovny přivezla Husitskou epopej III :-)
 
V pondělí jsem byla na další lekci paličkování......
 
.
....tentokrát procvičuji okraj na dva páry (je rovný) a překládané plátenko:-) a budu zkoušet přechody mezi technikami - plátenko, polohod, překládané pláténko.....

4 komentáře:

  1. Zuzanko,ty jsi teda sikulka :)) Taky jsem nekdy loni nebo už předloni hackovala ze střapaté příze a byla to hrůza ;)) A nakrcniky se určitě ještě užijí :))Sehnat v knihovně Nesbo a ještě nového,tak to je bomba :)) Já byla vděčná za Na věky věků a tu Skálu a pokračování :)) Palickovani nádhera jsi sikulka ;) Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, jak to všechno stíháš? Nesba mám ráda, kupovala jsem ho rodině k Vánocům, tak čekám až přečtou a půjčí. Hezký den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Klobouk dolů Zuzko, já mám Skálu rozečtenou a ty jsi ještě stihla přečíst Nesba. Čteš snad celou noc :o)).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko,šála bude určitě hezká a vidím,že i paličkuješ.Tak ať se ti podaří dílko,na kterém pracuješ. Viděla jsem ukázku z divadelní hry Hrdý Budžes s Bárou Hrzánovou a líbilo se mi to.Ta Bára je poděs a měla jsem pocit,že to nehraje ,ale žije..:-D
    Hezký den přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana