středa 10. února 2016

YARN ALONG 2016 - 6. týden

Na zeleném svetru jsem opět upletla několik řad, vypletla čtvrtou knoflíkovou dírku a připojila další klubíčko příze. Mám pocit, že práce přibývá pomalu, je to tím, že pletu svetr vcelku a mám tak na jehlicích hodně očí:-).
Bílošedý nákrčník je hotový, dopadl podle mého záměru, o víkendu jsem začala plést černý. Pletu skoro po paměti, s černým materiálem se za umělého osvětlení špatně pracuje......... a už vím, co udělám ze zbylých klubíček:-)
 
 
Z autorů a knížek přišel na řadu Peter May a jeho thriller Skála. Mám i audioknihu a tak budu mít možnost oba formáty porovnat.
 
 
Na pondělním kurzu paličkování mi lektorka ukázala další techniku - polohod a tak křížím a točím a křížím a točím  (i když v některých knížkách používají i jiné názvy např. křížit a kroutit....)......a baví mě to čím dál víc....:-)
.
 

4 komentáře:

  1. Ty jsi Zuzko neskutečná, co všechno stíháš! Vypadá to Tvé paličkování moc hezky, k tomu jsem se nikdy neodvážila, to zkusit. Mávám za vodu a přeji hezký zbytek týdne! Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, to věřím že se ti zdá, že svetru nepřibylo ;)A uz se těším až nám ho vyfotis hotovy :) A palickovani to máš můj obdiv...do toho se taky pouštět nebudu....Krásný den ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana