úterý 14. července 2015

"ulovila" jsem kapra obecného....

...a bez rybářské udice, pouze na paměťovou kartu fotoaparátu:-)


Kapr obecný je vlevo od červené varianty....


...tady si "přijel" pro granule....


....a rychle pryč.....

....do kvetoucího úkrytu.



Toho našeho prvního "domácího" kapra jsem měla naučeného, že si připlaval pro rohlík, který jsem držela v ruce. Tento se zatím hodně bojí a někdy máme problém ho vůbec zahlédnout.

Zkusím ho "chytit" častěji:-) docela mne to bavilo.

Hezké léto. Zuzana

4 komentáře:

  1. No to je pěkné, Zuzko, mít kapra domácího! nemusíš mu házet celé odpoledne balonek, jako já Kesynce, stačí granulky na večer... Mávám do dálky M.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása :-) a ty lekníny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní lov, Zuzanko!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana