sobota 18. května 2013

Sobota 18. května 2013

Tak se dnešní sobotní počasí nakonec vydařilo. Ráno nám tu vydatně pršelo, ale pak přestalo a vysvitlo sluníčko. V podvečer už byla obloha jednolitě modrá.
 
Z východu na nás vykoukl měsíc.
 
A to je fotografie z dvacáté hodiny

Na obloze se stříbřitě zalesklo letadlo

Pokusila jsem se zachytit aktéry podvečerního ptačího koncertu.
 


 
A jednu odpočívající vlašťovičku
 

 Po dvacáté hodině se na jihovýchodě objevují první obláčky

 
 
Přesto doufám, že i zítřejší obloha bude krásně modrá. Hezkou neděli všem. Zuzana

2 komentáře:

  1. Jéje Zuzi, koukám že jsi nějak zatížená na počasí:-)))
    U nás pršelo celou noc a dopoledne (supr nemuselo se zalívat), odpoledne se vyjasnilo (takže šup makat na zahradu), a teď je tak akorát:-)))) Snad to vydrží do zítra, omladina chce dělat táborák:-)))
    Měsíc jsem fotila v týdnu, teda přesněji pokoušela jsem se vyfotit krátery na měsíci .... no fakt blbost na entou:-))) Ale zato se mi podařilo vyfotit nějaký neidentifikovatelný létající předmět:-)) Letadlo mám taky a ptáky jsem taky nějaký ulovila .... fotky budou v příštím článku:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, když mi manžel včera odpoledne posekal víc jak polovinu zatravněné části zahrady....dnes jsem poprvé obracela a budu mít o zábavu postaráno (budu mít čtyři dny dovolené a tak abych se asi nenudila....) Budu se těšit na tvé fotky:-) ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana