neděle 14. října 2012

Šedý klobouček

Mám ho:-). Rok jsem sháněla popis na háčkovaný klobouk. Jako dítko školou povinné jsem si podle starého kupovaného popisu háčkovala klobouk. Popis zůstal u babičky, klobouk u rodičů (mamka ho později nosila) a nyní mamka nemohla najít ani popis ani můj letitý výrobek. Věřím, že teď někde ze starého časopisu postrádaný návod "vykoukne". V pátek jsem na internetu našla práce jedné paní a líbil se mi jeden z jejích klobouků, i když byl jiný, než jsem sháněla. Měla odkaz na stránky na rajčeti http://hluzdionv.rajce.idnes.cz/Klobouky%2C_barety%2C_popisy_70_leta%2C_stale_aktualni/ a tam na mne "juknul" marně sháněný popis ze Vkusu. Hned jsem si stáhla fotky, napsala si "rychlonávod", protože sice máme tiskárnu, ale bez inkoustu:-(, došla si "do zásob" pro materiál a ještě večer uháčkovala spodní část. Vrchní jsem musela asi dvakrát párat - pak mne napadlo vzít velký plastový háček č. 7 či 8 a už vše krásně sedělo. Ráno jsem vzala fotoaparát a výsledek vidíte níže. Klobouk je z trojitého materiálu značky Dora, který mi zbyl po háčkování plédu (ten nafotím později), spodní část a okraj jsou dělány háčkem č. 5-5. Ještě mi malinko materiálu zbylo a tak už mám v hlavně plán, co s ním - takže někdy příště:-)

A zima může přijít:-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Zuzanko, krásný klobouček. Ráda nosím tyto věci a klobouky? Tak ty se líbí strašně moc, jenže na malém městě to moc nejde. Ale stejně někdy neodolám......
    Hezkou neděli a i příští týden, Zuzanko. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarmilko, děkuji za pochvalu - já z něho mám takovou radost:-) - už jsem totiž ani nedoufala, že seženu popis a moc jsem si to nepamatovala abych to zvládla "z hlavy". S tím malým městem (já jsem z malé vísky) - po lidech mi nic není, hlavní je, že mi není zima. Také přeji hezký příští týden a ráda Tě zde uvítám znovu. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana