úterý 18. července 2017

FRÝBOVÁ Zdena

Úspěšná česká autorka se narodila 30. 8. 1934 v Praze. Po maturitě pracovala v Mariánských Lázních jako administrativní pracovnice, ale později se vrátila do Prahy a stala se novinářkou a spisovatelkou z povolání.
V roce 1955 debutovala v deníku Práce, publikovala v různých českých a slovenských periodikách. V 90. letech založila nadaci Robin, jejímž cílem je pomáhat bezprizorním a týraným zvířatům. Název nadace je inspirován psím hrdinou jedné z jejích nejúspěšnějších knih.
Své první dvě knihy napsala pod pseudonymem Zdena Redlová.

(text je z internetu)

Falešní hráči
Kniha vypráví o manželských problémech, a o tom, jak to dopadá, když se muž nezávazně zaplete s manželkou jiného muže. Nejen nevěra však hraje v tomto příběhu velkou roli. Jsou to lži, intriky, žárlivost, sobectví a dokonce i vražda...
(text je z internetu)

Na knize odborně spolupracoval a inspirující materiál z klinické praxe poskytl MUDr. Miroslav Plzák. Měla jsem velký problém knížku dočíst, protože je znát, že byl "spoluautorem" a já si uvědomila, že jsem ho nikdy neměla moc ráda a ani léty se to nezměnilo.....

2 komentáře:

  1. Zuzko, Falešní hráči a Robin, to jsem před lety přečetli všichni. A rádi a opakovaně :o)
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem od ní jiné knížky a líbily se mi. Přiznávám, že jsem ani před lety nemusela Dr. Plzáka a přišlo mi, že Falešní hráči jsou jím hodně ovlivnění....zkus ji prosím přečíst teď a porovnat své pocity.....ale na druhou stranu jsem si při čtení uvědomila skutečnosti z doby dávno minulé......

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana