čtvrtek 22. září 2016

YARN ALONG 2016 - 38. týden

...včera jsem byla 213 kilometrů od domova, vzala jsem si s sebou jenom knížku, příspěvek a fotografie jsou dnešní, tj. s malým zpožděním.....


...velmi čtivý příběh, prolíná se současnost s minulostí hlavní postavy, jsem zvědavá, jak to dopadne.....

Pár řad přibylo, na paličkování čas nevyšel...., ale číslo dohledaných předků a příbuzných už překročilo 4 tisíce:-)  a v hotelu jsem si postahovala další soubory s matrikami či sčítacími operáty:-)

2 komentáře:

  1. Zuzanko, knížka vypadá dobře :-) A na háčkování, už se těším, až se pochlubíš :-) A s tím hledáním, to jsi vážně dobrá :-) Přeji krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Háčkování vypadá už nyní pěkně. Knížky si nyní stahuji do tabletu, tak mi chybí to otáčení stráněk, šustění papíru a vůně knihy.... A Zdenka má pravdu, jsi vážně dobrá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana