středa 15. června 2016

YARN ALONG 2016 - 24. týden

...zase je týden za námi:-(, ale byl fajn:-) a stále se něco dělo:-)


.....čtu stejnou knížku jako minule, nějak mi nezbývají volné chvilky na písmenka:-)

Pletací jehlice jsem opět vyměnila za háček.....


....mám určitý nápad, pracuji bez návodu a pevně věřím, že výsledek bude podle mé představy:-)

Podařil se mi "husarský kousek" a vůbec jsem netušila, že někdy někde získám materiál Viscocel a v takové "šikovné" barvě:-)


....dcera ho dostala na přivazování květin, bystře jsem ho "zabavila" a vyměnila za obyčejný provázek:-) - škoda, že ho není víc a snad mi vystačí na ....... (to bude překvapení a kdo chce, může hádat:-) ) 

Během čtyř dnů jsem autem najezdila víc jak 600 kilometrů:-) - řídím ráda a tak jsem si to užívala, včetně pondělní služební cesty do Prahy - díky navigaci zvládám i cestu do centra:-)

V sobotu - samosběr jahod a následné vaření marmelády:-), zbytek je zamrazený na koláče či knedlíky:-)


Výborný nedělní oběd v krásné krajině,  v příjemném prostředí, v zajímavé společnosti ..... fotografie pořídila dcera mobilním telefonem a tak jsem si je půjčila:-)





.....a zazvonil zvonec, dnešnímu příspěvku je konec:-)

1 komentář:

  1. Zuzanko, my tomu říkali umělé lýko, to už jsem dlouho neviděla...
    A ty kilometry, to dobře znám, koukám, že i ty si měla celkem rušné dny...
    Přeji alespoň pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana