středa 13. ledna 2016

Mám nebo nemám....

....tak jsem dnes celý den přemýšlela o nákupu bambusových pletacích jehlic a háčků.....
Pak jsem si řekla, že do prodejny zajedu a rozhodnu se podle nabídky:-)
 
 
Kruhové jehlice měli v jiných číslech než mám doma, krátké jsem měla jenom ve velikosti 3 a 5, teď už si mohu uplést plánované návleky - konečně mám potřebnou sílu jehlic:-), rovné jsem si vzala po dvou od každého čísla v nabídce, nad háčky jsem vůbec nepřemýšlela a hned je přidala do košíku.
 
Teď si říkám, že bych letos měla na každé jehlici a každým háčkem něco vytvořit - kdybych zvolila jednoduché projekty, mohlo by to vyjít:-) materiálu v syslírně mám dost:-)
 
....a proč jsem nakonec udělala "velký" nákup? Pletu nyní na kruhové pletací jehlici a pracuje se na nich skvěle. S háčky to bude určitě stejné:-) ....a také pletací pomůcky byly v akci a cenově velmi zajímavé.....                             Zuzana
 

2 komentáře:

  1. Zuzanko to byl teda nákup! Já si kruhovky taky nemohu vynachválit! Mávám do dálky , hezký čtvrtek Ti přeji! Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, já mám moc ráda dřevěné jehlice od Vlněných sester, teď jsem je objednala i kamarádce a sobě jeden háček bambusový a je skvělý :-)Kdepak jsi tak dobře nakoupila?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana