čtvrtek 3. prosince 2015

Moje čtení v roce 2015 - shrnutí za listopad

Po předposledním vyhodnocení průběžně aktualizovaného prvního příspěvku pod štítkem Velké čtení v roce 2015 jsem mile překvapena. Od počátku roku jsem přečetla 78 knih, z toho v měsíci listopadu dvanáct:-)
Většinou se jedná o objemnější svazky, zpravidla moc nezapadají do předem stanovených témat. Nevadí mi to, vybírat si v knihovně knížky s názvy  podle určitého klíče, je docela zajímavé, a díky tomu jsem četla autory, které bych si možná ani nevybrala. Někdy se inspiruji i na internetu nebo si nechávám poradit od knihovnice (a zpravidla velmi dobře:-) ).
Zkusila jsem poslouchat i audioknihu a není to vůbec špatné:-) Mám zrovna rozposlouchané dvě další:-) ...jen ten čas......ale to asi znáte všechny.      
Hezké prosincové dny. Zuzana

4 komentáře:

  1. Zuzanko, jsi opravdu čtenářka, jak se patří :-)) Asi bych měla méně času věnovat počítači a více číst :-)) I když hodně jsem teď, místo čtení, i háčkovala, ti mimoni mi dávají, no už jen dva :-)) Dnes jsem byla v knihovně, ale popadla jsem dva Mankely, co jsem ještě nečetla a jednoho Cubeca a mazala zase na vlak :-)) Příjemné čtení v adventním čase ti přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, klobouk dolů 12 knih za měsíc a tolik za celý rok. Stydím se, ale letos jsem čtení flákala. Krásné a pohodové adventní dny. Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Klobouk dolů, že jsi přečetla tolik knih. Já se k nim teď tolik nedostanu. Buď háčkuju nebo pracuju a do toho ještě naše půlroční štěstíčko. :-D
    Mám tak nacvakaný program, že si stihnu přečíst akorát články na blogu a noviny. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana