neděle 8. listopadu 2015

Kruhová šála a čelenka z příze s flitry

Když jsem nedávno objednávala na netu příze na vánoční dárky, líbila se mi tam jedna s flitry a tak jsem čtyři klubíčka přidala do nákupního košíku. Několik večerů s pletacími jehlicemi a zde je výsledek:-)


Upletla jsem nákrčník, vzorek jsem si upravila a místo žerzeje je pletený stále hladce, chtěla jsem aby byla lícová i rubová strana stejná:-). Podobný jsem našla v jednom časopisu a zde je rozkres.
 

A takhle vypadá upletený, na okrajích jsem jako lem pletla dvě oka hladce.


Materiálu bylo dost a tak jsem upletla i čelenku vzorem stále hladce, čelenka je široká a stažená úzkým páskem pleteným žerzejem.

 
Ještě zbylo na malou brož, uprostřed je zajímavý knoflíček se syslírny a na zadní stranu ještě musím koupit a přišít zapínací špendlík.


Příze značky Rebeka, pletací jehlice č. 4,5 a háček č. 3,5. Kruhová šála je pletená na 47 ok a 304 řad a pak jsou oba konce spletené, aby šev byl pružný. Čelenka je pletená na 22 ok do délky podle obvodu hlavy. Brož je upravený návod na střapatou kytičku, původně jsem chtěla zkusit háčkované kolečko ze smyček, ale příze se dělí na víc pramenů a tak se mi to vůbec nelíbilo.

1 komentář:

  1. Návod si uložím, děkuji Zuzko. Hezký dárek, bude se určitě líbit! Ručně vyrobené dárky potěší ,si myslím vždy. Mávám do dálky a přeji hezký celý týden! Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana