neděle 3. května 2015

GALBRAITH Robert

je pseudonym spisovatelky J. K. Rowlingové. Použila ho, aby zjistila, zda se její detektivní román bude prodávat kvůli příběhu a ne jejímu jménu. Doufám, že bude pokračovat v psaní případů detektiva Strika :-)

Volání kukačky
Detektiva Cormorana Strika požádá klient o přešetření sebevraždy své nevlastní sestry, známé top modelky, která spadla z balkonu svého bytu.
Autorka barvitě popisuje život v současném Londýně, vztahy mezi celebritami i krachem ohroženou detektivní firmu bývalého vojenského vyšetřovatele.
O knížku je v knihovně velký zájem a jsem ráda, že se mi podařilo si ji půjčit:-)

Hedvábník
Cormorana požádá manželka zmizelého spisovatele Owena Quina, aby ho našel a přivedl domů. Jaká tajemství odhalí při pátrání po nezvěstném? Je příčinou jeho odchodu právě dokončený rukopis románu? Jak se bude vyvíjet vztah Cormorana a jeho pomocnice a sekretářky Robin?

Ve službách zla
V knize se ve smrtelném nebezpečí ocitne sám Cormoran Strike a čtenáři se můžou těšit nejen na ďábelsky rafinovanou zápletku plnou nečekaných zvratů, ale také na poutavý příběh o vztahu muže a ženy na křižovatce jejich osobních i profesních životů.
(text je z internetu)

6 komentářů:

  1. Zuzko, už znám obě, poslouchala jsem je a byla jsem fakt nadšená! Kdo psát umí, ten prostě umí!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, děkuji za upozornění, že už vyšla další knížka, vůbec jsem o ní nevěděla. V knihovně je o ni opět velký zájem, tak musím počkat, až přijdu na řadu. Ty jsi je měla jako audioknihy? Možná, že to je dobrý nápad, posloucháš hezky napsaný příběh a u toho se můžeš věnovat ručním pracím - to bych mohla někdy zkusit. Hezký květen. Zuzana

      Vymazat
    2. Zuzko, jmenuje se Hedvábník! Stejný detektiv a parádně zamotaný příběh!
      Pa, Helena

      Vymazat
    3. Helenko, hned jsem si ji v knihovně objednala:-), ale budu tak půl roku čekat v pořadí. S hlavním zájmem o genealogii mi poslední dobou spousta věcí uniká. Ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. Zuzko, tak tu jsem ještě nečetla :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zdeni, musela jsem si na ni počkat, ale stála za přečtení.:-) Hezký květen. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana