pondělí 18. listopadu 2013

Ten čas tak letí....

...a já přece jenom něco stačila. O háčkované šále a pletených rukavicích jsem psala v  minulém příspěvku. Dnes jsem odeslala své překvapení vyrobené pro Zdeničku do Vánoční výměny na blogu U Ajky. Mám připravené fotografie, ale s uveřejněním počkám, až budu vědět, že zásilka byla doručena.

Vrátila jsem do knihovny další přečtené knížky od Dana Browna - Anatomie lži a Andělé a démoni. Krátké shrnutí doplním k příspěvku v knihovničce ke jménu autora. Ještě musím rychle dočíst Kdo chce zabít Jane Eyrovou od Hany Whitton. Jak mám ráda knížky uvedené autorky, tak s touhle se stále "peru", ale snad to zlomím. Sloupec knih se pomalu snižuje, stejně mám ještě slušnou zásobu. Stále si na lístečky píšu další tituly, které bych si chtěla půjčit.

Ze zbytků jsem začala plést další rukavice bez prstů. Hodí se mi k čepici a šále. Však už vše brzo "vylovím" ze skříně a tak třeba budou i další příspěvky i s fotografiemi.

Někdy v roce 2010 jsem si řekla, že budu zkoušet různé techniky tvoření. Jednou z nich bylo i suché plstění. Nejspíš budu mít další rubriku. O víkendu jsem totiž dokončila dalšího kostlivce a během týdne napíšu příspěvek. Zatím vás nalákám fotografií pomůcek na suché plstění. 


Postupně myji okna, peru záclony a chystám se na zimní dekorace. A ten čas tak letí......

tak ať je klidný a pohodový jak jen to jde.  Ahoj Zuzana

7 komentářů:

  1. Jsi pilná Zuzko:-) Plstění jsem ještě nezkoušela, nějak mě to neláká:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko, ty už se fest připravuješ na vánoce. Mně to plstění taky nechytlo, ale dcera z něj dělá moc pěkné věci.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už mám hotové asi dva roky, jenom se mi dostala do ruky krabice s nápisem "plstění" a o víkendu jsem dokončila jeden rest. Tak pokud dcera nemá vlastní blog a bude souhlasit, ráda se podívám, co vyrábí z vlny na tvém blogu :-)

      Vymazat
  3. U náas taky plstily dcery já nee a Natálka vzkazuje, že je dáreček strašně krásný...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zdeni, tak vidíš, máš téma na příspěvek a já budu mít nějakou inspiraci. Pozdravuji Natálku a mám radost, že se můj nápad na dárek líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko,tak jsem si tě konečně našla a pěkně tě to tady prošmejdím.Díky u mě za komentář a kocourka v botách si klidně stáhni,mě to nevadí.Myslela jsem,že chceš kocourka co mám na boku blogu,ten uličník je syna,dostal jej když koťátku byly 2 měsíce a bude z něho lotr a chlupáč.Uvidíme ho na vánoce.Doufám,že až půjde blog tak si tě mohu dát do oblíbených??krásné dny.Miluš

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana