neděle 14. července 2013

Háčkovaná propínací tunika

Tak jsem konečně dokončila jeden z restů:-). Už si ani neuvědomuji, kdy jsem si tuniku uháčkovala (zda vloni nebo už předloni?), dokončení nějak vázlo, pak jsem sháněla knoflíky a dnes ráno je konečně přišila. 

Před nějakou dobou jsem v jednom časopise viděla háčkované letní šaty. Vzorek z motivků se mi líbil, ale šaty bych neunosila a tak jsem si vymyslela propínací tuniku. 



Háčkovala jsem z Glorie, háček č. 2,5. Protože jsem věděla, že budu používat i půlené motivky, tak jsem neháčkovala kruhové řady stále po lícové straně, ale střídala jsem rubové a lícové. Tím jsem zajistila, že jsou všechny motivky pohledově stejné.



Původně jsem si myslela, že budou rukávy delší, ale už by mi nedal materiál, který jsem nakoupila na internetu ve slevě přímo u výrobce.


Motivky jsou postupně přiháčkované, lem je z krátkých sloupků. Sháněla jsem knoflíky a nakonec použila ty, co jsem měla doma ze staré halenky:-).


Tak mám zase o jeden restík méně. Teď ještě vybrat, co dokončím dalšího.

Hezkou letní neděli. Zuzana

5 komentářů:

  1. Je krásná, moc se ti povedla. Klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikovná Zuzko,tak na halenku já si ještě netroufla!je moc krásná!A určitě Ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Zuzi, za tebou si vykroutí krky nejen muži, ale i ženy:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky:-) Mám vesty a tuniky ráda a tak ji unosím.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi krásné a velmi povedené dílko. Ta musela dát práce......dovedu si to živě představit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana