pátek 8. února 2013

Vesta či halenka bez rukávů

Tentokrát jsem zdokumenovala jednu svoji pletenou práci. Vestu mohu nosit i jako halenku bez rukávů. Jaký jsem použila materiál si už nepamatuji, ale je velmi příjemný a i po letech stále drží barvu i tvar. Vzorek byl z nějakého časopisu či knížky, jehlice asi číslo 2,5 či 3, počty ok a řad jsem si počítala sama.......a protože jsem v době pletení vůbec netušila, že si po letech pořídím vlastní blog, tak ani nemám žádné poznámky z doby práce. Vlastně ani nevím, zda v té době nějaké blogy byly - i když už jsem pracovala na počítači a někdy i s internetem:-). Jeden se ani nestačí divit, jak jde pokrok kupředu přímo mílovými kroky......
 


 

3 komentáře:

  1. MOC HEZKÁ PRÁCE.
    LÍBÍ SE MI.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a za pochvalu. Budu se snažit postupně vkládat další starší tvorbu - a bude toho dost:-) Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana