neděle 20. ledna 2013

Nákrčníky

Některé blogerky se přihlásily do akce Stash-buster Challenge 2013. Já jsem k tomu nenašla dostatek odvahy, někdy totiž nejsem pánem svého času a nechtěla jsem si dávat závazek, který bych nemohla dodržet. Pokračuji však ve svém loňském předsevzetí a postupně zpracovávám materiál, který mám doma. Od háčkovaného nákrčníku  (viz. příspěvek Nákrčník z 29. 12. 2013)  mi zbyla dvě malá klubíčka vlny s modrou nitkou a tak jsem udělala dva menší nákrčníky a ty jsem darovala. Pro odlišení je každý obháčkovaný jinak. Těch několik metrů příze, která mi zbyla, využiji na něco.....zatím netuším, co to bude, ale časem na něco určitě přijdu. Poslední vložená fotografie je z mobilu, baterii do fotoaparátu jsem v té době nabíjela.
 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Vypadají tak pěkně "muchlovace":-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi hezky vymyslela - muchlovače - zní to lépe než nákrčník:-) Svůj jsem si dnes vzala do práce - ten hřeje a hned mi nevadil protivný vítr.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana