čtvrtek 8. listopadu 2012

Pokračuji v tvoření

Jak jsem psala, stále něco tvořím a vyrábím - bohužel pouze ve svém volném času, kterého mám stále méně a méně....přesto jsem napsala komentář k jednomu příspěvku, který se týkal akce Adventní kalendář. Ozvala se mi Ajka, že pokud svoji nabídku myslím vážně, mám napsat zprávu na přiloženou mailovou adresu. Samozřejmě, že jsem tak učinila a děvčata vzala moji nabídku vážně a tak jsem narychlo šila kapsičky na adventní kalendář. Stihla jsem to ještě dřív, než bylo původně požadováno - když je potřeba, dokáži být žena akce. V pondělí jsem o polední přestávce zaběhla do jednoho nejmenovaného obchůdku v nejmenovaném městě, koupila tam materiál na kapsičky, napadlo mne tam, jak "vyřešit" číslo, cestou jsem ještě koupila zlatou barvu na textil a pak se už těšila domů. Večer jsem látku ještě vlhkou vyžehlila (měla být vysrážená) a nastříhala, v zásobách našla vhodnou barvu nití a šila a šila a šila - kapsiček jsem ušila 24 kusů - jsou všechny stejné, skutečně bylo málo času na kreativitu. Mám ráda jednoduché věci a tak jsem je i jednodušeji ozdobila. Druhý den jsem na 14 kapsiček napsala textilní barvou číslici 19 (byla to moje premiéra, nikdy jsem nic takového nedělala) a ve středu ráno jsem 13 kapsiček zabalila a odeslala Světlušce, která celou akci organizuje. Dnes už si zásilku převzala (občas Česká pošta dodrží svůj slogan - dnes podáte a zítra dodáme) - také díky blogům vím, že se dá na internetu sledovat doporučená zásilka nebo balík - no všichni se celý život stále učíme a učíme. Světluška má kapsičky i od ostatních účastnic, přerozdělí je a odešle každé zpět - dostanu tedy 13 různých kapsiček s různými čísly, chybějící čísla si dopíšu na své zbylé kapsičky a ušiji si originální adventní kalendář. Docela se těším, co všechno děvčata vymyslela a vyrobila :-).
A pak ještě uvidím, jak dopadne moje premiérové šití kapsáře - u Světlušky je pěkně vypracovaný návod a tak to snad zvládnu - budu muset, když už jsem začala. Pokračování někdy příště......... Zuzana

2 komentáře:

  1. Teda Zuzi, ty jsi fakt akční! Já si teď udělám akční víkend u šicího stroje.... začínám být kapku nervní, abych ty rozešité dárky do vánoc stihla:-)))

    pa a díky
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, občas to jde a něco stihnu - jinak se sice snažím, ale času mám skutečně méně a méně. O víkendu máme jiné plány....a tak toho moc neudělám. Budu se těšit, že se po svátcích dozvím, co všechno jsi šila (proto nedáváš na své stránky nic z toho, co jsi nedávno stříhala.....už mi to došlo):-) ahoj a hezký den. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana