středa 29. srpna 2012

Podzimní tvoření u Věrky

Asi v polovině srpna jsem na blogu Věrky tvořeníčko našla výzvu, že je možné se přihlásit k podzimní výměně, Nelenila jsem a rychle jsem se přihlásila. Moc se těším a s napětím čekám, pro koho budu vyrábět cosi (zatím to je tajné, ale udělám fotky) v barvách podzimu. Mám už vymyšleno co, nakoupila jsem i materiál a tak mi zbývá, dát se rychle do práce a hlavně stihnout dárek včas odeslat. Už v sobotu bude "losování", tak budu vědět ke komu bude můj výrobek putovat. Je přihlášeno více než 50 účastnic - takže to je docela slušně velká akce. Děkuji Věrce za její nápad a organizaci. Díky komentářům pod výzvou jsem mohla "navštívit" a poznat mnoho dalších blogů a určitě se na ně budu pravidelně vracet. Zuzana

2 komentáře:

  1. Super nápad..škoda, že nic neumím...:-P

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud vám to nevadí, můžeme si tykat - Amelie - ty toho umíš tolik....a to, co by třeba nikdo další ani nedokázal - však si o tom každý den čtu na tvém blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana