středa 12. dubna 2017

YARN ALONG 2017 - 15. týden

....během minulého týdne jsem stačila přečíst dvě knížky - Co mě naučil tučňák a Erbenovu Kytici, vybrala jsem si knížku z půjčených a začnu ji číst dnes večer.....



....pletací jehlice jsem vyměnila na háček a pomaličku přidávám řadu po řadě - musím si šetřit ruce a pravé rameno.....

 Aktuální číslo dohledaných a zadaných osob je 7 171, ale to bude během chvíle minulostí, určitě budu večer pátrat ve starých matrikách a třeba někoho najdu:-)

2 komentáře:

  1. Zuzanko aktuální číslo je už útihodné..A krásné 😊( z druhé strany jsou to dvě 17, což je me šťastné číslo.)
    Pěkná barvičky, copak to bude?
    Požehnané Velikonoce.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, já teď stále víc pletu než čtu :-)) A jak píše Zdenička to číslo je vážně úžasné :-))
    Přeji ti krásné velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana