pondělí 5. října 2015

Moje čtení v roce 2015 - shrnutí za září

I v září jsem si našla chvilky na čtení - svědčí o tom počet přečtených knih - bylo jich sedm, jsou doplněny v seznamu Velké čtení...a i podle autorů v Knihovničce.

Válečné knihy ani filmy moc nemusím, přesto jsem ráda, že jsem si přečetla knížku "Bojoval jsem za císaře pána" napsanou podle deníku vojáka první světové války. Té se účastnili i moji předkové, tak jsem si mohla udělat obrázek, jaká hrůza to byla.

Od Jo Nesba jsem přečetla vše, co u nás vyšlo - poslední knížkou byla ta s názvem "Policie".

Rodinná sága "Sen o Somersetu" dějově předchází "Poselství růží", kterou jsem četla vloni.

Z historických jsem v září přečetla Vondruškova Oldřicha z Chlumu a od Hany Whitton Poslední Lucemburk - oba autoři patří k mým oblíbeným a také už mám přečteno vše, co vydali a čekám na nové tituly. 
To byl výběr z knih, přečtených v měsíci září 2015. Na nočním stolku mám připravenou slušně vysokou zásobu další literatury půjčené z několika knihoven :-)

3 komentáře:

  1. Zuzanko, jsi dobrá :-)) Já už ani nepíšu, co jsem přečetla, ani nedávám na blog, hrůza....Ale teď ti mohu doporučit Virginia Ironsideová : Zraju jako víno, krásná knížka :-)) Musím se podívat jestli od ní ještě něco v knihovně mají :-) No a Nesbo, tak toho jsem ještě nesehnala, tak čtu zatím Mankela a ten je taky výborný :-)) a ještě jsem teď přečetla Sršeň létá v noci a líbila se mi, Kavky jsem si taky půjčila a až doma mi došlo, že jsem je četla :-) Krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Ti to tak přeji a tak trošičku závidím! Jsi dobrá, nechápu, jak to všechno stíháš, děkuji za radu, také mne napadly 4 rolety. Nějak to vymyslím a pak zdokumentuji. Mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana